tiistai 28. tammikuuta 2014

I,myself,am a crazy cat lady.

Täällä Tampereella mun perheeseen kuuluu itseni lisäksi kaksi poikaa. Karvaista sellaista. Meet the boys!:

Takana näkyy mulkosilmä Osku, etualalla Herra Karvinen(kurhinen,kurppana,kurpitsa,gurpatsova,karppana,mitä näit ny on...:D)
Karvinen on ollut mulla jonkun 3½v ja se on 6-vuotias herra. Oskun otin Karputskin seuraksi n.3v sitten ja ikää sillä on se päälle 3v.
Herra Karvinen on vähän kummallinen ja aika hienostunut kissa yksilö. Mulle tulee helposti mieleen Kissojen valtakunta- elokuvan kissaparoni! Iästään huolimatta, Karvinen on aina pysyny hirveän pienikokoisena :D Huomaamaton ja erittäin paljon rapsutuksista tykkäävä kisuli <3
Osku sitten taas on edellisen vastakohta : D Se kasvoi aika suureksi ja komeaksi kolliksi! Leikkisä kaveri, kaikesta mitä voi liikutella lattialla edestakas,saa hyvän lelun. Juomapillit on yks asia mistä se diggaa ihan älyttömän paljon,se juoksee semmonen suussa ja murisee kaikille, silmät alkaa kiilua kun se näkee pillin jossain : D Tykkää kans tehä pesää mun sänkyyn, ei pysy kauaa pedattuna!
Nää kaverit on aiheuttanu mulle paljon päänvaivaa, reissaamiset pitää aina ajatella kissojen ehdoilla yms : D Mutta, on se silti kiva, että kotona oottaa kaks kehräävää kattia sen pimeyden lisäks :)
Nimet oli aluks vitsi, mut ne sopi sit aika hyvin, vielä sitä Eskoa ootellessa ;D

2 kommenttia:

  1. Jee, innostunut lukija täällä moi! Sun tyyli ja blogi vaikuttaa tosi kivoilta, toivottavasti jatkat tänne kirjoittelemista ja kuvaamista! :)

    VastaaPoista
  2. Hurmaavia kissalapsia sulla.♥

    VastaaPoista