keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Feeling good, but busy!

Trallallaa, päivät ja viikot vaan sujahtelee ohi ennekuin kerkiää edes tajuamaan!

Pitkälti viime viikot on kuluneet työssäoppimisen parissa "himasta duuniin ja duunista himaan, mä hampaita pestäkseni kai elän", ja arkielämään ei ole sitten muita juttuja mahtunut. Viikonloput ovat olleet loisteliasta nukkumisen juhlaa :D

Tällä hetkellä vietän ansaittua hiihtolomaa, tosin hyvin köyhänä, joten ei tässä paljoa juhlita. Olen kärsinyt pahemman luokan hiuskriisistä, en vain vielä tiedä mitä näille tekisi, tällä hetkellä hyvin mystisen sekasotkun väriset ja huonokuntoiset :(

Aikaa on ollut vihdoin käydä vaatekaappia läpi (kirpparilta tarttunut niin paljon kaikkea uutta mukaan) ja ilokseni olen huomannut että kiloja ja senttejä on lähtenyt ruumiista, pari "kyllä mä näihin itteni tungen joku päivä" vaatetta meni kuin menikin ylle, ja sekös sai mielen iloiseksi! En siis tarkoituksella laihduta, mutta lihattoman ruokavalion jälkeen paino on pudonnut ja nyt raskas fyysinen työ ja säännölliset ruokailu ajat ovat edesauttaneet pienentymistä. Kiva olisi vähän urheillakin, ehkä joku päivä...

Ylihuomenna olisi tarkoitus sentään lähteä stadiin BurleskiFesteille, oih mitä ihanuutta!<3
Kevät tuo tullessaan myös kaikkea muuta kivaa, keikkoja ja tapahtumia, jesjes.
Koitin olla nätti ja keltainen.

Olin lähdössä joku ilta ulos, feeling good ;)


Tuskastuin, laitoin vihreitä raitoja, jotka oli loppujen lopuks tosi tunkkasen värisiä(kuva valehtelee)länttäsin violettia päälle ja nyt sekin väri on poissa, ja tukka on oikeasti kauhea.Jotain pirteetä ja pinkkiä kiitos! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti