torstai 24. huhtikuuta 2014

"Unwashed and somewhat slightly dazed"

Pitkästä aikaa blogin parissa. Jostain syystä on tullut unohdettua tämä, ja pitäisi varmaan hahmotella etukäteen mitä tänne rustailisi. Ryhdistäydy nainen! (vinkkejä muuten otetaan vastaan,kiitos).

Viime viikot on ollu..arkisia? Kuitenkin joitain ihmeellisiä asioita on tapahtunut;

Minusta tuli päälle viikko sitten täti, kun veljeni ja hänen tyttöystävänsä saivat terveen tyttövauvan! Veljeni on minua nuorempi, ja olin alusta asti hieman näreissäni vauva uutisesta(for real, tähän lisäksi mustaa huumoria vauvoista yms, ei kovin kivaa kuultavaa), mutta nyt kun olen saanut kuvia tästä pikkuisesta, niin hellyin kyllä täysin ja olen onnellinen veljeni puolesta. Helppoa ei varmaan tule olemaan, mutta onneksi tämmönen isosisko kuuntelee ja auttaa kaikin keinoin täältä kaukaakin. Tänä samaisena päivänä kun vauva syntyi, pikkusiskoni täytti 18-vuotta, mihin nää vuodet menee?

Toinen aivan mielettömän ihana juttu on se, että mä olen rakastunut. Mä olen löytänyt ihmisen, joka saa mut hymyilemään ja jonka kanssa mä voi olla oma itseni ja jonka kanssa voi puhua kaikesta. Mä tunnen itseni kauniiksi, ja voin henkisesti hyvin. Itsetunto on noussut. Edes stressiä aiheuttavat asiat ei yksinkertaisesti stressaa, mä hymyilen kaikille ja kaikelle, niin että mun naamaan sattuu, hah! Vaikka suhde on aika alussa, tää tuntuu kuitenkin pitkästä aikaa terveeltä suhteelta kaikin tavoin. Love is in the air!

Työssäoppiminen on jatkunut rutiininomaisesti, pientä takkuilua oli yksi viikko, kun en oikein saanut nukuttua ja myöhästelin, varmaan niillä huudoilla oli se vaikutus, että nyt herään viiden jälkeen automaattisesti joka aamu. Jotain positiivista kuulin myös kesätyö rintamalta, we'll see ;)

Kesä tulee, ja mä niin nautin kun ei tarvitse toppautua aamulla enään niin lämpimästi, ulkona istuskelu on mukavaa puuhaa ja onhan terassitkin jo tsekkailtu ;D Nyt jatkan flunssa/allergia koomailua ja koitan tehdä jotain hyödyllistä, adios!


Tukka kasvaa ja kaipais leikkuuta or something.
Käytiin katsomassa kapteeni amerikka ja innostuin sit piirtelee pitkästä aikaa...
Tämmösiä nopeita on kerennyt piirtelee viime aikoina, pitäs taas ihan ajan kanssa piirrellä : /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti