tiistai 27. toukokuuta 2014

Stressieläin

On taas vierähtänyt tovi, jos toinenkin. Milloin tuli kesä ja mihin viikot on menneet?

Se olis huomenna tän (m)asentajan viimeinen aamuherätys ja sit lähden kesälaitumille.
Työssäoppiminen on mennyt niin vauhdikkaasti, että en ole tajunnutkaan, että ollaan jo näin loppusuoralla.Viime viikot on olleet kuitenkin hyvin stressaavia, niin stressaavia, että elimistö alkoi huuta apua ja meinasin palaa loppuun.
Koska työssäoppiminen on mennyt niin hyvin, ajateltiin, että voisin kokeilla jos pääsisin viimeisen vuoden opiskelemaan 2+1 mallilla, eli oppisopimuksella. Idea kuulosti hyvältä, tässä kuitenkin ehtona, että kahden vuoden kaikki opinnot on suoritettu. Noh, kurssejahan oli vähän rästissä..

Aloin innoissani ottamaan yhteyttä opettajiin ja sovin rästikokeista ja tehtävistä. Miltä kuulostaa tehdä 10 viikon kurssi kolmessa päivässä? Istua yötä myöten koneella näpyttelemässä? Ei kovin hauskalta, ja tämähäm pahensi vain stressiä, jolloin koko oppisopimushomma alkoi jäämään taka-alalle ja ns.luovutin jo ajatuksen suhteen.

Tänään kävin kuitenkin tenttimässä viimeisen kokeen ja palautin tehtävät. Viimeinen työpäivä oli haikea. Kävin morottamassa omaa ryhmänohjaajaa koululla ja näin muita koulun henkilökuntaa, ja sain vain kommenttia kuinka puhelias ja ulospäinsuuntautunut olen ja kuinka hyvältä näytän! Alkuvuoden ahertamisella ja työllä on siis ollut huima vaikutus ja olen ihan erilainen Milla kuin vielä tammikuun alussa. Hyvät uutiset tuli myös siinä, että syksyllä on ensimmäinen jakso työssäoppimista, joten pääsen samaan paikkaan jatkamaan, woooohooooo! Huomenna tästä vielä keskustelua, mutta ai että olen onnellinen, ja miljoona kiloa stressiä putosi pois harteilta!

Mä olen iloinen tilanteesatani, se mihin oon päässyt muutaman viime vuoden aikana. Nyt on kaksi vuotta opiskelua takana, mä olen ajantasalla, ja vuoden päästä valmistun ammattiin, that feel's so great. Ihanaa myös kuulla läheisiltä, kuinka ylpeitä minusta ovat.
 Kesäloma alkakoon, aikaa nukkua, rakastaa, tehdä näitä omia juttuja ja antaa pään levätä!<3

Lisää kuvateksti


Tää leikkas ite tukkansa polkaks, tuntu pahalta, mutta oli latvat niiin hamppua et ei auttanu mikään muu, ja oon ylpeä suorituksestani :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti